۱۳۸۷ دی ۲۸, شنبه

دوباره

يك روز مثل يك عادت دو- سه ساله زنانه ام را باز كردم و ديدم مشترك گرامي دسترسي به اين سايت ... . زنانه فيلتر شده بود. چند روز پست هاي قبلي رو مي خوندم و مثل آقاي خميني "هيچ احساسي" هم نداشتم. دفتري بود كه بسته شد. به اندازه كافي هم پر بود
مدت ها طول كشيد تا دوباره همت كنم و وبلاگ جديد بسازم . حالا باز زنانه اي هست كه سرخري تعيين تكليف نكند كه مال من باشد يا نه.
دارم سعي مي كنم بر تنبلي ذاتي ام غلبه كنم و لينك هاي وبلاگ را مرتب كنم. خيلي از لينك هاي وبلاگ قبلي فيلتر شده اند. لينك دادن آنها بي فايده است. بنابراين اگر وبلاگ و سايت تان را تجديد كرده ايد اطلاع بدهيد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

الناز جون تولدت مبارك
مرسي كه به ياد من بودي نميدوني چقدر از ديدن كامنتي كه برام گذاشتي خوشحالم همينكه منو فراموش نكردي برام خيلي هست
دوستت دارم و هميشه پز تو رو به خانمم و بچه هام ميدم چون تو سند شير زن نسل جديد هستي و من هميشه به تو افتخار خواهم كرد